Helvetia 

0
Pridajte tovar ešte za 50 € a máte poštovné zadarmo!

Naj >>

Prípravky

FAQ - Časté otázky


  • Produkty

    Som diabetik, ako spoznám, že prípravok je pre mňa vhodný?

    Každý výrobok obsahuje informáciu (piktogram), či je vhodný pre diabetikov či vegetariánov, neobsahuje konzervačné prísady, lepok či mliečne produkty. Ak máte nejakú inú špecifickú otázku, obráťte sa, prosím, na naše zákaznícke oddelenie.

    Aký je rozdiel medzi výživovými doplnkami a liekmi?

    Výživové doplnky sa zásadne líšia od liekov. Lieky majú obvykle vysoký obsah účinnej látky a pôsobia veľmi rýchlo, na druhú stranu tiež väčšinou podstatne viac zaťažujú organizmus. Oproti tomu výživové doplnky obsahujú nižšiu koncentráciu účinných zložiek, a preto je na dosiahnutie zodpovedajúceho účinku zvyčajne nutné užívať ich dlhší čas – ale nezaťažujú natoľko organizmus, zvlášť ak využívajú čisto prírodné výťažky a účinné látky.

    Výrobky sa mi páčia, ale neviem, čo si vybrať?

    V tom prípade môžete skúsiť krátky test „Najlepšie pre mňa“ v ľavom hornom rohu, ktorý Vám po odpovedi na niekoľko jednoduchých otázok odporučí prípravky, ktoré by pre Vás mohli byť najvhodnejšie. Ak sa ani potom nebudete môcť rozhodnúť, obráťte sa, prosím, na naše zákaznícke oddelenie, ktoré Vám ochotne poradí.

    Ako dlho môžem prípravok užívať?

    Väčšina výživových doplnkov je určená na dlhodobejšie užívanie. Pretože sú zvyčajne vyrobené z prírodných produktov, nemávajú takmer žiadne vedľajšie účinky. Prípravok sa najskôr používa na zlepšenie akútneho stavu (napr. na zníženie hmotnosti) a neskôr ho odporúčame používať z preventívnych dôvodov. Tomu by tiež malo zodpovedať dávkovanie, ktoré je u väčšiny prípravkov možné zvýšiť a po dosiahnutí požadovaného výsledku zase znížiť na udržiavacie dávky.

  • Zásielky

    Ako si objednávať?

    Objednať si môžete buď jednorazovo, alebo si môžete objednať pravidelné zasielanie určitého prípravku. Ceny pre jednotlivé druhy zásielok nájdete vždy pri danom prípravku.

    Bol mi ponúknutý doplnok stravy ZADARMO, zásielka ale obsahovala zloženku?

    Ak vám bola ponúknutá úvodná dvadsaťdňová kúra zadarmo na vyskúšanie, bola súčasťou ponuky informácia, že ide o zásielku, u ktorej sa neplatí tovar, ale len poštovné a balné v hodnote 3,99 €. Preto bola priložená zloženka na jeho úhradu. Splatnosť je nastavená 14 dní od doručenia zásielky, aby ste mali dostatok času na vyskúšanie výrobku. Keďže pre správny efekt odporúčame užívanie doplnku stravy aspoň 3 mesiace, súčasťou ponuky bol aj cenovo zvýhodnený pravidelný odber, kde už hradíte len o 2 € zníženú cenu tovaru, poštovné a balné už neplatíte. Ako dlho budete odoberať, to je samozrejme na Vás.

    Ako funguje pravidelné zasielanie?

    Pravidelná zásielka Vám zaistí doručenie odporúčanej dávky Vami vybratého prípravku každých 20 dní priamo do Vašej poštovej schránky za zvýhodnenú cenu a bez poštovného.

    Je možné zmeniť frekvenciu pravidelného zasielania?

    Ak si želáte zmeniť frekvenciu pravidelného zasielania, obráťte sa, prosím, na naše zákaznícke oddelenie, radi Vám pomôžeme. Telefón 02  32 777 788 (Po-Pia 8.00 – 17.00).

    Je možné zvýšiť množstvo prípravkov pri pravidelnom zasielaní, a dosiahnuť tak rýchlejší účinok?

    Samozrejme. Ak si želáte upraviť množstvo prípravku v pravidelnej zásielke, obráťte sa, prosím, na naše zákaznícke oddelenie. Radi Vám poradíme, ako dosiahnuť rýchlejší účinok a ušetriť! Telefón 02  32 777 788 (Po-Pia 8.00 – 17.00).

    Môžem kúpiť pravidelné zasielanie ako darček?

    Samozrejme. Ak si želáte, aby „obdarovaný“ nič neplatil, môžete si zásielky predplatiť. Predplatné sa bude odpočítavať u nových zásielok a príjemca bude dostávať naše prípravky zdarma. Obráťte sa, prosím, na naše zákaznícke oddelenie, radi Vám oznámime bankové spojenie a variabilný symbol, ktorý je nutný pre správne zaúčtovanie Vašej platby. Telefón 02  32 777 788 (Po-Pia 8.00 – 17.00).

    Keď si objednám pravidelné zasielanie, zaväzujem sa na niečo? Môžem zasielanie kedykoľvek zrušiť?

    Žiadny záväzok nemáte, pravidelné zasielanie môžete kedykoľvek ukončiť. Odporúčame sa v tomto prípade spojiť so zákazníckym oddelením telefonicky, pretože len tak zistíte, aký je stav Vašich zásielok, či nemáte nárok na darček zdarma alebo pre Vás nie je rezervovaná iná špeciálna ponuka.

    Potrebujem zásielky na určitý čas prerušiť.

    Ak idete na dovolenku alebo na dlhšiu cestu do zahraničia, radi Vám zasielanie pozastavíme tak, ako požadujete. Ak sa potrebujete predzásobiť, ponúkame veľmi atraktívne množstevné zľavy.
    Obráťte sa prosím na naše zákaznícke oddelenie, radi Vám zásielky nastavíme tak, ako budete potrebovať. Telefón 02  32 777 788 (Po-Pia 8: 00-17: 00).

    Kde nájdem svoje zákaznícke číslo?

    Svoje zákaznícke číslo nájdete na ktorokomkoľvek dodacom liste v ľavom hornom rohu. Vaše zákaznícke číslo je tiež obsiahnuté vo variabilnom symbole (prvý 7 číslic).

    Zásielky nemožno zrušiť e-mailom?

    Pravidelné zasielanie môžete samozrejme ukončiť aj písomne (e-mailom, listom). Je ale dôležité, aby Vaša správa obsahovala zákaznícke číslo alebo aspoň adresu, na ktorú Vám zásielky chodia, aby sme Vás našli v systéme. Bohužiaľ sa nám často stávalo, že požiadavka na zrušenie prišla bez potrebných údajov, niekedy aj s nefungujúci e-mailovou adresou, a zákazníka tak nebolo možné spätne kontaktovať. Požiadavka potom nemohla byť spracovaná. Preto odporúčame radšej telefonický kontakt, len tak totiž zistíte, aký je aktuálny stav Vašich zásielok a zrušenie je vykonané bez akéhokoľvek oneskorenia (spôsobeného napr. doručovaním písomnej požiadavky).

    Na vaše číslo sa nedá dovolať

    Zákaznícka linka je v prevádzke každý pracovný deň od 8:00 do 17:00 hod a jej číslo je 02  32 777 788. Ak voláte späť na číslo, ktoré sa Vám na mobile zobrazilo pri našom volaní na Váš telefón, je možné, že k spojeniu nedôjde. Využívame totiž služby niekoľkých operátorov a zobrazované číslo prideľuje ústredňa podľa toho, u akého operátora je vedené Vaše číslo. Toto žiaľ nevieme ovplyvniť. Uložte si v telefóne len číslo 02  32 777 788, kam sa dovoláte vždy (aj mimo pracovnej doby tam dostanete aspoň informáciu o prevádzke našej linky).
     

    Odkiaľ chodí zásielky?

    Predajcom, výrobcom tovaru a majiteľom značky Helvetia Apotheke je česká spoločnosť Helvetia Direct Marketing s.r.o., Hostivařská 133/64, 102 00 Praha 10. Slovenským zákazníkom je v Bratislave k dispozícii zákaznícke oddelenie s bratislavským telefónnym číslom 02  32 777 788 (Po-Pia: 8-17 hod) a slovenskou poštovou adresou pre doručovanie korešpondencie priamo do zákazníckeho oddelenia: Helvetia Apotheke, P.O.BOX 361, 830 00 Bratislava .

     

    Kde nájdem svoje zákaznícke číslo?

    Svoje zákaznícke číslo nájdete na ktoromkoľvek dodacom liste v ľavom hornom rohu. Vaše zákaznícke číslo je tiež obsiahnuté vo variabilnom symbole (prvých 7 číslic).
     

    Na čo slúži čestné prehlásenie?

    Ak klient neobdržal našou spoločnosťou zaslané zásielky alebo my sme neobdržali ním zaslané/vrátené zásielky, je predpoklad, že Slovenská pošta (alebo iný oprávnený dopravca) urobil chybu a je namieste podať reklamáciu.
    Čestné prehlásenie klienta, že neobdržal, resp. vrátil zásielku/zásielky je doklad, ktorý nám umožňuje spustiť reklamačný proces na pošte bez zapojenia klienta. Dodaním podpísaného čestného prehlásenia sa reklamačný proces dostáva medzi našu spoločnosť a Slovenskú poštu (alebo iného oprávneného dopravcu) – a naše pohľadávky voči klientovi vystornujeme. Bez uvedeného čestného prehlásenia by bolo nutné riešiť reklamáciu so zapojením klienta, čo by preňho mohlo byť zaťažujúce. Slovenská pošta (alebo iný oprávnený dopravca) v rámci reklamačného procesu vyžaduje vyplnenie tlačiva a vo viacerých prípadoch aj osobnú účasť zúčastnených strán na prerokovaní reklamácií. Ak naša spoločnosť disponuje klientom podpísaným čestným prehlásením, celú túto agendu preberá na seba.
     

  • Platby

    Ako môžem platiť?

    Najjednoduchším spôsobom je zaplatiť zloženku, ktorá je priložená k Vašej zásielke. Každá platba má unikátny variabilný symbol, preto neodporúčame platby sčítať a poslať viac zloženiek jednou platbou.

    Ak chcete ušetriť za poštové poplatky, odporúčame Vám platiť prostredníctvom Vášho účtu v banke. Bankové spojenie:
          IBAN:      SK65 1100 0000 0026 2918 5013
          SWIFT:    TATRSKBX
    (Pozor: číslo účtu v starom formáte 2629185013/1100 neodporúčame používať, pretože niektoré banky už hodnotia tento formát ako chybný alebo účet ako neexistujúci!)

    V prípade úhrady prevodom je treba posielať jednotlivé platby oddelene a vždy uvádzať ich variabilný symbol (=číslo zásielky zo sprievodného listu s poukážkou).
    Do platby prevodom prosím nevkladajte žiadne odkazy, transakcie spracovávame elektronicky, načítava sa len dátum platby, čiastka a variabilný symbol. Prípadný odkaz smerujte priamo na náš zákaznícky servis.

    Ako môžem ušetriť?

    Ušetriť je tak ľahké! Ak si objednáte väčšie množstvo z jedného prípravku, získate špeciálnu množstevnú zľavu. U jednorazovej objednávky sú zvýhodnené množstevné ceny uvedené priamo pri každom výrobku. Ak by ste chceli zvýšiť množstvo v pravidelnej zásielke, obráťte sa, prosím, na zákaznícke oddelenie na telefónnom čísle 02  32 777 788 (Po-Pia 8.00 – 17.00).

    Moje záznamy nesúhlasia so zostatkom po splatnosti.

    Môže sa stať, že sa Vaša platba míňa s našou zásielkou, kde Vás informujeme o nedoplatku. V tom prípade je všetko v poriadku a nie je treba sa znepokojovať. Ak ste ju však uhradili už viac ako pred týždňom (od dátumu vytvorenia upomienky), obráťte sa, prosím, na zákaznícke oddelenie na telefónnom čísle 02  32 777 788 (Po-Pia 8.00 – 17.00). Všetko vybavíme k Vašej spokojnosti.

    Kde môžem získať prehľad svojich objednávok, zásielok a platieb?

    Stačí sa prihlásiť na „Moje stránky“ na www.helvetia.sk. Na prihlásenie potrebujete len svoje zákaznícke číslo a PSČ. Tu si môžete zobraziť aktuálne detaily o všetkých svojich objednávkach a informácie o jednotlivých zásielkách a prijatých platbách.

    Ako sa môžem s vami spojiť?

    V prípade akýchkoľvek otázok nám, prosím, zavolajte na telefónne číslo 02  32 777 788 (Po-Pia 8.00 – 17.00). S nami sa môžete spojiť aj písomne, a to na adrese:

    Helvetia Apotheke, zákaznícky servis
    P.O.BOX 361
    830 00 Bratislava

    Moja zásielka je poškodená.

    Veľmi sa ospravedlňujeme, ak bola Vaša zásielka poškodená. Radi Vám ju zdarma vymeníme. Spojte sa, prosím, s nami na telefónnom čísle 02  32 777 788 (Po-Pia 8.00 – 17.00).

    Ako môžem zásielku vrátiť?

    Každá zásielka je expedovaná s možnosťou vrátiť ju do 14 dní. Ak vrátite zásielaku, nie je treba za ňu platiť. Upomínaná čiastka sa zníži o vrátený tovar. Všetky zásielky, prosím, vracajte riadne ofrankované na našu adresu:

    Helvetia Apotheke, zákaznícky servis
    P.O.BOX 361
    830 00 Bratislava

     

  © 2010-2024 Helvetia Apotheke